zatvori
Harvey Norman

FAQ

Često postavljena pitanja

PLAĆANJE
 

1) Načini plaćanja u web trgovini

Putem webshopa možete platiti na četiri načina: putem predračuna, po pouzeću (gotovinom dostavljačima), te kreditnim karticama jednokratno i obročno do 24 rate bez kamata (American Express, Diners, Visa Privredne banke Zagreb i Mastercard Zagrebačke banke). Cijene istaknute na webu vrijede i za jednokratno i za obročno plaćanje do 24 rate.

Detaljnije o uvjetima plaćanja na webshopu: https://www.harveynorman.hr/nacini-placanja-u-internet-trgovini-harvey-norman

2) Pokušavam kupiti proizvod VISA karticom PBZ-a, no nije među raspoloživim karticama?

Plaćanje VISA karticom uveli smo tek nedavno i nismo je stigli inkorporirati na stranicu. Na drugom koraku odaberite bilo koju od ponuđenih kartica, a tek na četvrtom koraku prespojit će Vas na Payway sustav plaćanja gdje ćete moći odabrati VISA karticu i broj rata.

3) Mogu li platiti dio iznosa odjednom, a dio na rate?

Možete. U tom nas slučaju svakako kontaktirajte kako bismo se detaljnije dogovorili. Napravite narudžbu i označite plaćanje po predračunu te u napomeni navedite preferirani način plaćanja, a mi ćemo Vas kontaktirati u najbržem mogućem roku.

Jedna od opcija jest da dio iznosa platite odmah putem predračuna, a za dio koji želite platiti na rate Vam pošaljemo link za uplatu.

4) Mogu li napraviti narudžbu preko weba i platiti gotovinom na blagajni u prodajnom prostoru?

Možete, no svakako to navedite u napomeni prilikom obavljanja narudžbe i pričekajte da Vas telefonski obavijestimo da je proizvod spreman za plaćanje i preuzimanje.

DOSTAVA:
 

1) Kako mogu provjeriti cijenu dostave?

Dostava se naplaćuje po težini proizvoda (a ne udaljenosti), a iznos koji je potrebno nadoplatiti možete provjeriti ubacivanjem proizvoda u košaricu.

2) Dostavljate li izvan Zagreba?

Dostavu vršimo na područje cijele Hrvatske, uključujući i otoke. U slučaju manjih otoka, dostava se vrši do najbliže trajektne luke.

3) Koliko se čeka na dostavu proizvoda?

Za proizvode koje imamo na zalihi, rok isporuke je 3-4 radna dana ukoliko je riječ o kontinentalnoj Hrvatskoj. Dostava na otoke može se prolongirati do 10 dana. U ponudi imamo i proizvode koje nemamo na zalihi i moramo ih naručiti od dobavljača, a rok isporuke ovisi o njima. Za rok isporuke takvih proizvoda nas kontaktirajte. Za svaku obavljenu narudžbu, telefonski ćemo Vas kontaktirati u najbržem mogćem roku da se sve još jednom detaljnije dogovorimo.

4) Što uključuje dostava?

Dostava podrazumijeva dostavljanje proizvoda do ulaznih vrata u objekt. Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Unos u kuću i stan se dodatno plaća dostavljačima u gotovini. Ukoliko Vam je potreban unos, to nadopišite u napomeni prilikom obavljanja narudžbe, a mi ćemo Vas telefonski obavijestiti o cijeni koja ne prelazi 100 kuna.

5) Mogu li proizvod platiti putem weba i osobno ga preuzeti?

Možete. Na prvom koraku košarice označite vlastito preuzimanje i pričekajte da Vas telefonski kontaktiramo da je proizvod spreman za preuzimanje. U pravilu proizvode naručene od ponedjeljka do petka do 17 sati možete preuzeti isti dan. Ukoliko je riječ o proizvodima s audio-video odjela, računala ili bijele tehnike, proizvode preuzimate iza King Cross centra na našem pomoćnom skladištu, a ukoliko je riječ o namještaju, preuzimate ga u Svetoj Nedjelji, Gospodarska 2.

Radno vrijeme skladišta:

Ponedjeljak - petak: 09:00 - 21:00

Nedjelja: 09:00 - 20:00

U slučaju vlastitog preuzimanja, proizvod mora biti unaprijed plaćen. Nije moguće plaćanje neposredno pred preuzimanje proizvoda na skladištu.

6) Što mi je potrebno prilikom preuzimanja proizvoda na Vašem skladištu?

Ukoliko proizvod preuzima osoba čije ime je u narudžbi, ponesite identifikacijski dokument i narudžbu koju ste dobili e-mailom. Ako proizvode preuzima druga osoba, njezino ime potrebno je navesti u napomeni prilikom obavljanja narudžbe.

7) Vršite li uslugu montaže?

Uslugu montaže proizvoda s odjela namještaja i spavaćih soba vršimo samo na području Zagreba i dodatno se naplaćuje, a ukoliko Vam je potrebna, to nadopišite u napomeni, a mi ćemo Vas naknadno izvijestiti o cijeni.

PONUDA PROIZVODA
 

1) Artikl nije na zalihi. Mogu li ga svejedno naručiti?

U ponudi imamo proizvode koji mogu i ne moraju trenutno biti na zalihi. Za one koji nisu na zalihi nas kontaktirajte kako bismo provjerili raspoloživost i dali Vam informaciju o okvirnom roku isporuke. Trudimo se biti što točniji prilikom davanja informacija o roku isporuke, no budući da to ovisi o nizu faktora, moguća su odstupanja koja biste trebali u obzir prilikom narudžbe.

Ukoliko nam je proizvod dobavljiv, slažete se s rokom isporuke i naručujemo ga samo za Vas, potrebno je uplatiti ili cijeli iznos ili avans od 30% trenutne cijene proizvoda.

2) Vrijede li cijene istaknute na webu i u dućanu?

Većina cijena istaknutih na webu jednaka je onima istaknutima u dućanu, no moguća su odstupanja. Dok cijene u webshopu nikada nisu veće od onih u dućanu (ako kojim slučajem jesu, na Vaš ćemo ih upit/sugestiju sniziti na onu istaknutu u dućanu), postoje proizvodi čija je cijena povoljnija ukoliko kupujete preko webshopa i koja ne vrijedi na prodajnom mjestu. Za provjeru nas slobodno telefonski kontaktirajte. Online trgovina Harvey Normana zadržava pravo izmjene cijena, no isto tako obvezna je prodati Vam proizvod po cijeni iz obavljene narudžbe.

3) Opis/fotografija proizvoda istaknuta na stranici ne odgovara stvarnom proizvodu koji mi je dostavljen.

Dok se trudimo imati što točnije specifikacije i fotografije proizvoda na našoj stranici, one su istovremeno simbolične i moguća su odstupanja, pogotovo u slučaju ambijentalnih fotografija namještaja i kuhinja. Eventualne dileme nastojimo razriješiti što detaljnijim opisima proizvoda, no u slučaju drugih nedoumica, pozivamo Vas da nas kontaktirate.

Ponekad su proizvodi prikazani na webu posljednji, izložbeni primjerci u dućanu. U slučaju kupnje takvog proizvoda Vas obavezno obavještavamo i upućujemo u stanje tog proizvoda, a u dogovoru s Vama možemo Vam poslati i fotografije ako ste i dalje zainteresirani za kupnju. Ako Vam izložbeni primjerak ne odgovara, vraćamo Vam novac.

Isto tako, moguće je da istaknuta cijena vrijedi samo za izložbeni primjerak i da se može naručiti novi primjerak, ali po cijeni drugačijoj od istaknute.

4) Vidjeli smo određeni proizvod u dućanu, no ne možemo ga pronaći na webu. Znači li to da je dostupan za kupnju samo u dućanu?

Ne. Dio ponude dućana nije prikazan na webu, kao što dio ponude dućana nije izložen u salonu, no to ne znači da proizvod koji nije prikazan na webu ne možete naručiti. Ako ste proizvod vidjeli u dućanu, a želite ga platiti putem weba, kontaktirajte nas i u dogovoru s Vama ćemo napraviti sistemsku narudžbu.

JAMSTVO I REKLAMACIJE
 

1) Imam reklamaciju na proizvod kupljen preko webshopa. Koja je procedura?

Ukoliko imate pritužbi na proizvod koji ste kupili preko webshopa, pošaljite nam detaljan opis problema, zajedno s fotografijama na mail: info@harveynorman.hr ili nas kontaktirajte na sljedeće brojeve telefona: 0800 024 026 i 01 5566 200. Rok za povratnu informaciju s naše strane o daljnjoj proceduri je 14 dana od prijave reklamacije.

2) Kupio/la sam proizvod, no nije mi ovjeren jamstveni list

U većini slučajeva jamstveni list nalazi se unutar kutije zapakiranog proizvoda i ovjeravanje jamstvenog lista podrazumijevalo bi otvaranje kutije, zbog čega ne bismo mogli jamčiti da Vam je isporučen originalno zapakirani proizvod. Račun je jamstvo da ste proizvod kupili kod nas, a ukoliko ga niste dobili, javite nam se i poslat ćemo Vam ga mailom i/ili poštom.

KONTAKT
 

Ukoliko proizvod namjeravate kupiti putem webshopa ili imate upit/reklamaciju vezane za kupnju putem webshopa obratite nam se na sljedeće mailove: info@harveynorman.hr i webshop@harveynorman.hr ili na brojeve telefona 0800 024 026 i 01/5566 200.

U slučaju upita vezanih za kupnju u poslovnici obratite nam se na navedene brojeve telefona, no tražite da Vas spoje na odjel kojem pripada Vaš upit. Komunikacija će ići mnogo jednostavnije i brže.

Naša web stranica koristi kolačiće, koji se koriste za poboljšanje funkcionalnosti stranice.

Više

Upotreba kolačića na našoj web stranici

Pravna osnova

Osnova je regulirana Zakonom o elektroničkim komunikacijama (NN 73/08, 90/11, 133/12, 80/13, 71/14, dalje u tekstu: ZEK). Gdje su defnirana pravila vezana uz korištenje kolačića, kao i tehnologije pristupa i pohranjivanja informacija, na računalima, te mobilnoj periferiji.

Što su kolačići?

Kolačići (HTTP cookie) su jednostavne tekstualne datoteke, odgovorne za pravilno funkcioniranje internet stranice, a služe za poboljšanje iskustva korisnika.

Kolačići uobičajeno sadrže preferirani jezik ili adrese, koje se pohranjuju u vašem pregledniku, svaki puta kada posjetite određenu internet stranicu. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici, što omogućuje prikazivanje informacija prilagođenih Vašim potrebama.

Pored funkcije poboljšavanja korisničkog iskustva, namjena kolačića može biti različita. Mogu se upotrebljavati za analizu ponašanja ali i za prepoznavanje korisnika.

 

Vrste kolačića, koje koristimo na ovoj web stranici

 

1. Nužno potrebni kolačići

Takvi kolačići omogućuju korištenje bitnih komponenti, potrebnih za pravilno funkcioniranje internet stranice. Bez tih kolačića većina usluga koje koristite na web stranici, ne bi radila ispravno, kao što su: prijava, kupovina...

2. Iskustveni kolačići

Takvi kolačići prikupljaju podatke o ponašanju korisnika na internet stranici, kako bi se poboljšale komponentne iste (npr. koji se dijelovi stranice najčešće posjećuju). Ovi kolačići ne prikupljaju podatke, putem kojih se može identificirati korisnik.

3. Funkcionalni kolačići

Takvi kolačići omogućuju internet stranici pohranjivanje postavaka na vaš preglednik, kao što su jezik, regija, ime... koji pružaju napredne peronalizirane značajke. Ovi kolačići omogućuju internet stranici praćenje vaših akcija.

4. Oglasni ili ciljani kolačići

Takve kolačiće načešće koriste marketinške i socijalne mreže (treće strane), kako bi vam prikazale više ciljanih oglasa, ograničavaju ponavljanje oglasa ili mjere učinkovitost kampanje. Pomoću tih kolačića web-mjesta mogu pratiti korištenje Interneta u marketinške svrhe.

 

Kontrola kolačića

Korištenje kolačića isključivo ovisi o vama, a uvijek ih možete ukloniti iz povijesti preglednika. Isto tako, na većini preglednika, možete isključiti opciju spremanja kolačića kroz postavke.

 

Upravitelj kolačića

Harvey Norman Zagreb d.o.o.