Često postavljena pitanja

 

PLAĆANJE

 

1) Načini plaćanja u web trgovini

Putem webshopa možete platiti na tri načina: putem predračuna te kreditnim karticama jednokratno i obročno do 36 rata bez kamata. Cijene istaknute na webu vrijede i za jednokratno i za obročno plaćanje.

Detaljnije o uvjetima plaćanja na webshopu: https://harveynorman.hr/nacini-placanja-web-shop

 

2) Odabrao sam plaćanje na rate, no ne vidim tu opciju?

Opcija odabira broja rata prikazat će vam se u PayWay sustavu za online naplatu. Na stranici 'Načini plaćanja - Web shop' provjerite jesu li zadovoljeni svi uvjeti za obročno plaćanje. Savjetujemo da svoje kartične podatke upisujete pažljivo.

 

3) Mogu li platiti dio iznosa odjednom, a dio na rate?

Možete. U tom nas slučaju svakako kontaktirajte kako bismo se detaljnije dogovorili. Napravite narudžbu i označite plaćanje po predračunu te u napomeni navedite preferirani način plaćanja, a mi ćemo Vas kontaktirati u najbržem mogućem roku.

Jedna od opcija jest da dio iznosa platite odmah putem predračuna, a za dio koji želite platiti na rate Vam pošaljemo link za uplatu.

 

4) Mogu li napraviti narudžbu preko weba i platiti gotovinom na blagajni u prodajnom prostoru?

Možete, no svakako to navedite u napomeni prilikom obavljanja narudžbe i pričekajte da Vas telefonski obavijestimo da je proizvod spreman za plaćanje i preuzimanje.

 

DOSTAVA

 

1) Kako mogu provjeriti cijenu dostave?

Na linku svakog artikla postoji opcija 'Iznos dostave'. Kratkim unosom svog poštanskog broja možete provjeriti kolika je cijena dostave za vaš željeni artikl.

 

2) Dostavljate li izvan Zagreba?

Dostavu vršimo na područje cijele Hrvatske, uključujući i otoke. U slučaju manjih otoka, dostava se vrši do najbliže trajektne luke.

 

3) Koliko se čeka na dostavu proizvoda?

Za proizvode koje imamo na zalihi, rok isporuke je okvirno 3-14 radnih dana, ovisno o adresi dostave. U ponudi imamo i proizvode koje nemamo na zalihi i moramo ih naručiti od dobavljača, a rok isporuke ovisi o njima. Za rok isporuke takvih proizvoda nas kontaktirajte. Za svaku obavljenu narudžbu, kontaktirat ćemo Vas u najbržem mogućem roku da se sve još jednom detaljnije dogovorimo.

 

4) Što uključuje dostava?

Dostava podrazumijeva dostavljanje proizvoda do ulaznih vrata objekta. Prilaz do vašeg ulaza mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Unos u kuću i stan se dodatno plaća. Ukoliko Vam je potreban unos, to nadopišite u napomeni prilikom obavljanja narudžbe.

 

5) Mogu li proizvod platiti putem weba i osobno ga preuzeti?

Možete. Na prvom koraku košarice označite vlastito preuzimanje i pričekajte da Vas kontaktiramo (telefonski ili mailom) da je proizvod spreman za preuzimanje. Više o osobnom preuzimanju možete pogledati ovdje: https://www.harveynorman.hr/osobno-preuzimanje .

Ukoliko je riječ o proizvodima s audio-video odjela, računala ili bijele tehnike, proizvode preuzimate iza King Cross centra na našem pomoćnom skladištu u Zagrebu ili u poslovnici u Puli. Ukoliko je riječ o namještaju, preuzimate ga u Svetoj Nedjelji, Gospodarska 2 ili na adresi Kukuljanovo 362, Rijeka.

U slučaju vlastitog preuzimanja, proizvod mora biti unaprijed plaćen. Nije moguće plaćanje neposredno pred preuzimanje proizvoda na skladištu.

 

6) Što mi je potrebno prilikom preuzimanja proizvoda na Vašem skladištu?

Ukoliko proizvod preuzima osoba čije ime je u narudžbi, ponesite identifikacijski dokument i narudžbu koju ste dobili e-mailom. Ako proizvode preuzima druga osoba, njezino ime potrebno je navesti u napomeni prilikom obavljanja narudžbe.

 

7) Vršite li uslugu montaže?

Uslugu montaže proizvoda s odjela namještaja i spavaćih soba vršimo samo na području Zagreba i dodatno se naplaćuje, a ukoliko Vam je potrebna, to nadopišite u napomeni, a mi ćemo Vas naknadno izvijestiti o cijeni.

 

PONUDA PROIZVODA

 

1) Kako provjeriti zalihu? 

Ispod naziva artikla piše njegova raspoloživost, a zalihu možete provjeriti i preko opcije 'Provjerite zalihu'. Jednostavnim klikom provjeriti gdje je Vaš željeni proizvod raspoloživ.

 

2) Što znači 'dostupno s predbilježbom'?

Dostupno s predbilježbom znači da proizvoda trenutno nemamo na zalihi već ga naručujemo od dobavljača. Kada odaberete specifikacije proizvoda (poput dimenzija, kuta, boje i slično) ispod naziva artikla piše predviđeni rok isporuke. Nakon što izvršite narudžbu, obavještavamo vas o roku isporuke i naručujemo proizvod od dobavljača.

 

3) Vrijede li cijene istaknute na webu i u dućanu?

Većina cijena istaknutih na webu jednaka je onima istaknutima u dućanu, no moguća su odstupanja. Dok cijene u webshopu nikada nisu veće od onih u dućanu (ako kojim slučajem jesu, na Vaš ćemo ih upit/sugestiju sniziti na onu istaknutu u dućanu), postoje proizvodi čija je cijena povoljnija ukoliko kupujete preko webshopa i koja ne vrijedi na prodajnom mjestu. Za provjeru nas slobodno telefonski kontaktirajte. Online trgovina Harvey Normana zadržava pravo izmjene cijena, no isto tako obvezna je prodati Vam proizvod po cijeni iz obavljene narudžbe.

 

4) Opis/fotografija proizvoda istaknuta na stranici ne odgovara stvarnom proizvodu koji mi je dostavljen.

Dok se trudimo imati što točnije specifikacije i fotografije proizvoda na našoj stranici, one su istovremeno simbolične i moguća su odstupanja, pogotovo u slučaju ambijentalnih fotografija namještaja i kuhinja. Eventualne dileme nastojimo razriješiti što detaljnijim opisima proizvoda, no u slučaju drugih nedoumica, pozivamo Vas da nas kontaktirate.

Ponekad su proizvodi prikazani na webu posljednji, izložbeni primjerci u dućanu. U slučaju kupnje takvog proizvoda Vas obavezno obavještavamo i upućujemo u stanje tog proizvoda, a u dogovoru s Vama možemo Vam poslati i fotografije ako ste i dalje zainteresirani za kupnju. 

Isto tako, moguće je da istaknuta cijena vrijedi samo za izložbeni primjerak i da se može naručiti novi primjerak, ali po cijeni drugačijoj od istaknute.

 

5) Vidjeli smo određeni proizvod u dućanu, no ne možemo ga pronaći na webu. Znači li to da je dostupan za kupnju samo u dućanu?

Ne. Dio ponude dućana nije prikazan na webu, kao što dio ponude na webu nije izložen u dućanu, no to ne znači da proizvod koji nije prikazan na webu ne možete naručiti. Ako ste proizvod vidjeli u dućanu, a želite ga platiti putem weba, kontaktirajte nas i u dogovoru s Vama ćemo napraviti sistemsku narudžbu.

 

JAMSTVO I REKLAMACIJE

 

1) Imam reklamaciju na proizvod kupljen preko webshopa. Koja je procedura?

Ukoliko imate pritužbi na proizvod, pošaljite nam detaljan opis problema, zajedno sa fotografijama na mail: info@harveynorman.hr ili nas kontaktirajte na sljedeće brojeve telefona: 01 5566 200. Rok za povratnu informaciju je 15 dana od dana prijave reklamacije.

 

2) Kupio/la sam proizvod, no nije mi ovjeren jamstveni list.

U većini slučajeva jamstveni list nalazi se unutar kutije zapakiranog proizvoda i ovjeravanje jamstvenog lista podrazumijevalo bi otvaranje kutije, zbog čega ne bismo mogli jamčiti da Vam je isporučen originalno zapakirani proizvod. Račun je jamstvo da ste proizvod kupili kod nas, a ukoliko ga niste dobili, javite nam se i poslat ćemo Vam ga mailom i/ili poštom.

 

KONTAKT

Za sva pitanja stojimo na raspolaganju na: info@harveynorman.hr  ili na brojeve telefona 0800 024 026 i 01/5566 200 za Zagreb, 052 554 520 za Pulu i 051 309 888 za Rijeku.

 

Usporedite proizvode
Nemate proizvode za uspoređivanje