Reklamacije 

Iako se trudimo da do reklamacije kupljenih proizvoda ne dođe, ponekad se pogreška ipak potkrade. Kako nam je svaki kupac najvažniji i na prvom mjestu, tako nam je i cilj, da u što kraćem roku rješimo moguće reklamacije, kako biste mogli uživati u svom kupljenom proizvodu. Unaprijed se ispričavamo ako je vaš proizvod oštećen ili neispravan. 

Ukoliko dođe do bilo kakve reklamacije na vaš kupljeni proizvod, molimo da nas obavijestite. Obavezno nam navedite vaše osobne podatke, broj narudžbe i kontakt broj. Poštaljite nam i fotografije oštećenja jer ćemo jednostavnije zaključiti koji je dio došao oštećen, a ubrzat će se i proces narudžbe dijelova od dobavljača ukoliko je to potrebno.

 

HARVEY NORMAN CROATIA

t: 01 556 62 00
e: info@harveynorman.hr
Radno vrijeme: pon-pet od 9:00 do 17:00 sati

 

Zahtjev za otkazivanje ugovora

ISKLJUČIVO ZA KUPOVINU PUTEM WEB TRGOVINE

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od 14 dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupcu isporučen proizvod. Proizvodi ili grupe proizvoda koje kupac vraća moraju biti kompletni u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti. Više informacija o otkazivanju ugovora pročitajte u općim uvjetima poslovanja.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostaviti ćemo Vam elektroničkom poštom.


· Formular za reklamacije ili povrat proizvoda.

· Uputstva za pravilnu pripremu fotografija zbog dokazivosti prijavljenje reklamacije.

Usporedite proizvode
Nemate proizvode za uspoređivanje