Super jamstvo

ZAŠTO ODABRATI ZAŠTITU PLUS?


  • vaš će proizvod biti zaštićen od mogućih slučajnih oštećenja u prvoj godini kupnje
  • u slučaju kvara pokrit ćemo troškove popravka vašeg proizvoda nakon isteka osnovnog jamstva i za vrijeme trajanja Zaštite Plus, bez ikakvih troškova
  • tijekom razdoblja Zaštite Plus, u slučaju trećeg kvara, pokrit ćemo troškove zamjene vašeg proizvoda novim
  • u slučaju neisplativog popravka, pokrit ćemo troškove zamjene vašeg proizvoda novim
Sve navedeno je u skladu s općim uvjetima Zaštite Plus


Zaštita Plus je proizvod osiguranja imovine austrijskog osiguravajućeg društva Allianz Worldwide Partners P&C S.A. (u daljnjem tekstu AWP) koji štiti vaš proizvod od slučajnih oštećenja prvih 12 mjeseci od datuma kupnje, osim u razdoblju bez pokrića, a kasnije, nakon isteka osnovnog jamstva proizvođača, štiti vaš proizvod još 2, 3 ili 4 godine. Zaštitu Plus možete kupiti prilikom kupnje proizvoda s odjela tehnologije, bijele tehnike i malih kućanskih aparata.

Harvey Norman prodaje Zaštitu Plus u ime i za račun osiguravajućeg društva AWP. ICF Croatia d.o.o. je distributer i agent osiguranja AWP-a, posrednik između trgovine i osiguravajućeg društva.

Za više informacija o samom proizvodu i za njegovu kupnju kontaktirajte nas na 0800 200 129.

ZAŠTITA

Dostupna je zaštita u trajanju od 2, 3 ili 4 godine

Za dodatne pogodnosti i zaštitu vašeg proizvoda nakon isteka osnovnog jamstva možete odabrati trajanje Zaštite Plus. Možete odabrati 2, 3 ili 4 godine zaštitnog razdoblja. U svakom slučaju, zaštićeni ste od slučajnih oštećenja prvih 12 mjeseci od datuma kupnje vašeg proizvoda, osim tijekom nepokrivenog razdoblja (prvih 14 dana). Proizvod može biti zaštićen maksimalno 7 godina (uključujući jamstvo proizvođača).

Zamjena starog za novo

Ako se proizvod ne može popraviti, pokrit ćemo troškove zamjene vašeg proizvoda novim najprikladnijim proizvodom. U slučaju zamjene vašeg proizvoda, uzet će se u obzir značajke, karakteristike i specifikacije izvornog proizvoda, kao i dostupnost tehnologije. Zaštita Plus se ne prenosi na zamijenjeni proizvod.

Pokrivenost neispravnosti uslijed istrošenosti ili utjecaja faktora iz okoliša

Zaštita Plus pokriva popravke neispravnosti nastale uslijed istrošenosti te nedostatke materijala i izrade. Također pokriva oštećenja uzrokovana prašinom i unutarnjim pregrijavanjem.

Prenosivost

Ako proizvod prodate ili ga poklonite nekome, Zaštita Plus i sva neiskorištena prava prenose se na novog vlasnika. Jednostavno se obratite agentu osiguranja koji će organizirati prijenos vlasništva.

Međunarodna pokrivenost

Vaš je proizvod pokriven u svim zemljama u kojima je prisutan Harvey Norman. Tu se ubrajaju Australija, Novi Zeland, Malezija, Singapur, Irska, Slovenija i Hrvatska. Zaštita Plus pokriva jednokratni popravak vašeg proizvoda u drugim zemljama i to do vrijednosti od 1100 kn.

PODRŠKA

Harvey Norman Croatia d.o.o. je prodavatelj Zaštite Plus, a sva prava ostvaruju se putem distributera osiguranja, društva ICF Croatia d.o.o. Zagreb, Badalićeva 26c, OIB 30544926103, koji je pružatelj svih usluga vezanih za upite, podršku i rješavanje zahtjeva kupaca.

Dostupna Vam je neposredna podrška preko službe za korisnike ili mogućnost slanja zahtjeva putem e-maila i pošte. Različite mogućnosti podrške Vam osiguravaju da dobijete najviše od Vaše kupnje. 

Izravna podrška dostupna je putem osoblja za korisničku podršku ili putem e-pošte i obične pošte. Razni oblici podrške jamče da će vam se kupnja isplatiti na najbolji mogući način. 

Služba za pomoć korisnicima

Nazovite besplatan broj službe za korisnike 0800 200 129, gdje ćete dobiti odgovore na bilo koja pitanja o Vašoj Zaštiti Plus. Tim našeg distributera osiguranja, društvo ICF Croatia d.o.o., dostupan je svaki radni dan od ponedjeljka do petka od 08.30 h do 16.30 h.

Jednostavan postupak ostvarenja zahtjeva

Postavljanje zahtjeva je jednostavno i mi smo tu da Vam pomognemo na svakom koraku. Jednostavno pošaljite svoj zahtjev putem e-maila na podrska@icfcroatia.hr ili nazovite besplatan broj službe za korisnike 0800 200 129. Imajte svoj Originalni račun pri ruci za registraciju detalja Vašeg zahtjeva.

PREDNOST

Iskoristite ekskluzivne prednosti koje su dostupne samo korisnicima Zaštite Plus.

POKRIĆE SLUČAJNOG OŠTEĆENJA

U prvih 12 mjeseci od kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju "bez pokrića", Zaštita Plus Vas štiti od nesretnih događaja koji rezultiraju fizičkim oštećenjem proizvoda. Više u Općim uvjetima na kraju ovog teksta.

PROIZVODI PODLOŽNI ČESTIM KVAROVIMA

Ako ste kupili proizvod vrijedan više od 1500 kn, a već je dva puta popravljen tijekom razdoblja Zaštite Plus i potreban je treći popravak za vrijeme trajanja Zaštite Plus, pokrit će se troškovi zamjene proizvoda. Zaštita Plus se ne prenosi na zamijenjeni proizvod. 

POKRIĆE ZA KVARENJE HRANE

Ako je Vaš proizvod hladnjak ili zamrzivač, Zaštita Plus naknaditi će vrijednost sve hrane koja se pokvarila zbog kvara na Vašem proizvodu do najviše vrijednosti od 1100 kn. Za naknadu ovakve štete kupac mora dostaviti vjerodostojnu dokumentaciju kao dokaz gubitka, primjerice slike pokvarenih proizvoda ili račune kojima se dokazuje kupovina proizvoda koji su se pokvarili.

POKRIĆE ZA RUBLJE

Ako je Vaš proizvod perilica ili sušilica rublja, Zaštita Plus pokrit će troškove pranja ili sušenja rublja do vrijednosti od 400 kn ako Vaš proizvod ne bude popravljen unutar 10 uzastopnih dana od dana prve posjete servisera.

POKRIĆE KVAROVA NASTALIH USLIJED PRENAPONA ILI UDARA GROMA

Zaštita Plus nudi pokrivenost za slučaj kvarova nastalih uslijed udara groma, kratkog spoja ili prenapona.

TRANSPORT

Ako je cijena Vašeg proizvoda veća od 1500 kn te Vam je za njega potreban popravak u vrijeme trajanja Vaše Zaštite Plus, pokrit ćemo troškove transporta putem kurirske službe do našeg ugovornog servisnog centra: a) ako je bruto težina Vašeg proizvoda 5kg ili manje i b) ako ste od našeg servisnog centra udaljeni više od 20 km.

Proizvodi za koje ćemo organizirati transport do i od našeg ugovornog servisnog centra uključuju npr. prijenosna računala, fotoaparate ili video kamere te MP3 uređaje. 

Ako je cijena Vašeg proizvoda manja od 1500 kn, pokrit ćemo troškove transporta putem kurirske službe do našeg servisnog centra s ciljem dijagnostike i utvrđivanja kvara. 

Trošak transporta proizvoda na servis tijekom perioda 12 mjeseci važenja pokrića slučajnog oštećenja, nije pokriven.

 

ZAŠTITA PLUS - ŠTO JE POKRIVENO?

Ugovorite Zaštitu Plus koja se brine za vašu kupnju na svakom koraku. Vaša Zaštita Plus pokriva troškove dijelova i rada na popravku Vašeg proizvoda koji je neispravan uslijed:

  • Mehaničkog ili električnog kvara, koji su pokriveni i proizvođačevim jamstvom za ispravnost stvari (garancijom);
  • Greške u materijalu ili izradi;
  • Uobičajenog trošenja koje utječe na funkcionalnost i rad Vašeg proizvoda;
  • Prašine i unutarnjeg pregrijavanja;
  • Udari groma, oscilacije napona ili prenaponi.

Izuzeća su navedena u dokumentu Opći uvjeti.

 

POKRIĆE SLUČAJNOG OŠTEĆENJA

U pokriću slučajnog oštećenja je pokrivena nenamjerno (slučajno) nastala šteta. Ako Vaš proizvod pretrpi električni ili mehanički kvar uslijed fizičkog oštećenja Vašeg proizvoda tijekom prvih 12 mjeseci od datuma kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju bez pokrića, uzimajući u obzir odgovarajuću franšizu, razdoblje bez pokrića, druge uvjete i pravila Zaštite Plus te isključenja odgovornosti, po našoj vlastitoj procjeni pokrit će Vam se troškovi popravka ili zamjene Vašeg artikla. 

Ako se Vaš proizvod popravlja, može se popraviti korištenjem novih ili obnovljenih dijelova. Ako je naša vlastita procjena da nije ekonomično popraviti Vaš proizvod, odnosno proizvod nije moguće popraviti, po našem nahođenju ćemo naknaditi trošak zamjene Vašeg proizvoda u skladu navedenim odredbama zamjene (više u Općim uvjetima). Ako je bio oštećen samo dio ili dijelovi Vašeg proizvoda, platiti ćemo samo troškove popravka ili zamjene tog određenog dijela ili dijelova.

Radi izbjegavanja bilo kakve sumnje, pokriće slučajnog oštećenja u prvih 12 mjeseci od datuma kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju bez pokrića, pokriva isključivo slučajna oštećenja proizvoda te ništa drugo što je pokriveno tijekom trajanja Vaše Zaštite Plus (npr. električni i mehanički kvarovi, udar groma, pokriće za kvarenje hrane itd.). Pokriće slučajnog oštećenja odnosi se samo na hardver i ne pokriva dodatnu opremu ili potrošni materijal. 

Izuzeća su navedena u dokumentu Opći uvjeti (na kraju teksta).

 

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Koja prava imam kao potrošač?

U slučaju problema s Vašim proizvodom, Vaša prava prema prodavatelju ili proizvođaču proizvoda koja su pokrivena proizvođačevim jamstvom za ispravnost stvari (garancijom) zajamčena su Zakonom o obveznim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača. Vaša Zaštita Plus ne zamjenjuje ova prava niti ih poništava. Zaštita Plus Vam nudi pouzdano i učinkovito osiguranje Vašeg proizvoda.

U prvih 12 mjeseci od kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju "bez pokrića", ste zaštićeni i od slučajnog oštećenja proizvoda. U trenutku kada se obratite sa zahtjevom za aktivaciju Vaše Zaštite Plus Vaš zahtjev će biti obrađen brzo i efikasno od strane službe za pomoć korisnicima. Ako imate bilo kakvih pitanja o Vašoj Zaštiti Plus, molimo Vas ne oklijevajte, kontaktirajte našeg agenta za osiguranja.

Kako postaviti zahtjev?

Postavljanje zahtjeva je jednostavno. Možete poslati svoj zahtjev putem e-maila na podrska@icfcroatia.hr ili pozvati na besplatan broj 0800 200 129 u toku radnog vremena. Sve što Vam je potrebno je Vaš originalni račun. Zahtjev možete poslati i putem preporučene pošiljke na: Manager za zahtjeve, ICF Croatia d.o.o., 10000 Zagreb, Badalićeva 26c OIB 30544926103.

Trebam li odnijeti proizvod nazad u trgovinu u kojoj je kupljen?

Preporučujemo da se prvo obratite našoj službi za pomoć korisnicima prije transporta svog proizvoda. Moguće je da transport Vašeg proizvoda neće biti nužan, pogotovo budući da mi pokrivamo neke od troškova transporta. Članovi našeg tima službe za pomoć korisnicima će porazgovarati s Vama o mogućim opcijama kako bi Vaš zahtjev bio obrađen što prije.

Što ako sam izgubio svoj račun?

Tiskanu kopiju Vašeg računa, koji vrijedi i kao polica osiguranja, možete dobiti u trgovini u kojoj ste obavili kupnju. 

Što ako se ne utvrdi kvar na proizvodu?

Kvarovi mogu biti uzrokovani uporabom proizvoda izvan uputa za rukovanje od strane proizvođača. Uvijek preporučujemo proučavanje originalne dokumentacije priložene uz Vaš proizvod kako bi ustanovili sadrži li ona upute za rješenje Vašeg problema prije registracije zahtjeva. Ako se ustanovi da Vaš proizvod nije u kvaru, odnosno da bi se kvar mogao otkloniti sukladno uputama proizvođača, serviser Vam može naplatiti naknadu zbog postavljanja neosnovanog zahtjeva.

Što trebam učiniti u slučaju da mi proizvođač produži jamstvo proizvođača?

U slučaju da Vam proizvođač odobri dulje jamstvo proizvođača od prvotno dobivenog s kupnjom Vašeg proizvoda, molimo Vas spremite potvrdu o produženom jamstvu proizvođača jer ćete je koristiti za dokazivanje duljine jamstva proizvođača, a time i početka Vaše Zaštita Plus.

Kada mogu ugovoriti/kupiti Zaštitu Plus?

Zaštitu Plus možete ugovoriti samo istovremeno s kupnjom osiguranog proizvoda.

Od kakvih kvarova sam zaštićen?

Zaštićeni ste od električnih i mehaničkih kvarova, kvarova uzrokovanih prašinom, istrošenošću i nedostacima u materijalima i izradi sve uz uvjete i ograničenja iz Općih uvjeta i pravila kupnje. U prvih 12 mjeseci od kupnje Vašeg proizvoda, bez obzira na to da je Vaš proizvod još u jamstvu proizvođača, osim u razdoblju "bez pokrića", ste zaštićeni i od slučajnog oštećenja proizvoda.

Kada moja Zaštita Plus počinje važiti?

Datum kada Vaša Zaštita Plus počinje važiti ovisi o datumu Vaše kupnje. Vaša Zaštita Plus počinje važiti prvog dana nakon isteka proizvođačevog jamstva za ispravnost stvari (garancije). Bez obzira na tijek i trajanje proizvođačevog jamstva za ispravnost stvari (garancije), u svakom slučaju ste u prvih 12 mjeseci od kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju "bez pokrića", zaštićeni i od slučajnog oštećenja proizvoda.

Što je razdoblje »bez pokrića«?

Razdoblje bez pokrića podrazumijeva prvih 14 dana od datuma kupnje proizvoda i ugovaranja Vaše Zaštite Plus.

Hoću li imati troškove?

Troškove popravka za sve reklamacije u Zaštiti Plus koje su u skladu s ovim uvjetima, snosit ćemo mi – izuzev slučaja realizacije zahtjeva iz osiguranja za pokriće od slučajnog oštećenja proizvoda koje se ugovara uz unaprijed utvrđeni iznos franšize. Franšiza u osiguranju predstavlja iznos s kojim Vi kao osiguranik sudjelujete u naknadi štete.

Ukoliko Vaš zahtjev za pokriće slučajnog oštećenja proizvoda bude usvojen, od Vas će se zatražiti da platite odgovarajuću franšizu kao unaprijed utvrđeni iznos sudjelovanja u šteti.

Iznos franšize je određen kupovnom cijenom Vašeg proizvoda. Ako je kupovna cijena Vašeg proizvoda manja od 1500 kn = franšiza iznosi 187.50 kn; ako je kupovna cijena Vašeg proizvoda između 1500 kn i 3750 kn = franšiza iznosi 375 kn; ako je kupovna cijena Vašeg proizvoda veća od 3750 kn = franšiza iznosi 750 kn.

Gore naveden iznos franšize nije naknada za osiguranje bilo koje vrste. To je preostali iznos koji je potreban za pokriće ukupnog troška popravka odnosno zamjene proizvoda te će biti u Vaše ime plaćen trećoj strani koja pruža tu uslugu.

Koje informacije moram imati pri ruci prije nego postavim svoj zahtjev?

Kako bismo Vam omogućili jednostavan proces postavljanja zahtjeva bez zapreka, molimo Vas da prilikom poziva naše službe za pomoć korisnicima imate pri ruci:

  • Originalni račun o kupnji;
  • Marku, model i serijski broj Vašeg proizvoda;
  • Vaše kontaktne podatke, uključujući telefon i/ili e-mail.

Vrijedi li Zaštita Plus u inozemstvu?

Prava iz ugovorenog osiguranja Zaštita Plus mogu se ostvariti u bilo kojoj državi u kojoj postoji trgovina Harvey Norman®. Te zemlje su Irska, Australija, Novi Zeland, Singapur, Malezija, Slovenija i Hrvatska. Zaštita Plus pokriva i jedan popravak Vašeg proizvoda u drugim državama gdje nije prisutan Harvey Norman i to do vrijednosti od 1100kn.

Koji nedostaci nisu pokriveni?

Zaštita Plus ne pokriva nedostatke ili kvarove koje je proizvođač pokrivao tijekom osnovnog jamstvenog razdoblja, jer u to vrijeme Zaštita Plus još ne vrijedi, kao i dodatke poput slušalica, mikrofona, kabela i memorijskih kartica. Potpuni popis iznimaka potražite u dokumentu Opći uvjeti.

 

Opće uvjete Zaštite Plus možete pronaći ovdje.

Dokument s informacijama o proizvodu osiguranja možete pročitati ovdje.

Usporedite proizvode
Nemate proizvode za uspoređivanje