Harvey Norman Zaštita Plus omogućuje vašem proizvodu dodatnu sigurnost nakon isteka osnovnog jamstva proizvođača.

ZAŠTITA

 DOSTUPNA JE ZAŠTITA U TRAJANJU OD 2, 3, 4 ILI 5 GODINA

Možete odabrati trajanje Vaše Zaštite Plus kako biste Vašem proizvodu dodali prednosti i produljili zaštitu Vašeg proizvoda nakon isteka zakonskog jamstva. Odaberite između 2, 3, 4 ili 5 godina dodatne zaštite.

 ZAMJENA STAROG ZA NOVO

Ukoliko ne možemo popraviti proizvod, zamijenit ćemo ga za novi i pri tome uzeti u obzir karakteristike, kvalitetu i specifikacije Vašeg proizvoda kao i dostupnost tehnologije.

 POKRIVENOST NEISPRAVNOSTI USLIJED ISTROŠENOSTI ILI UTJECAJA FAKTORA IZ OKOLIŠA

Zaštita Plus pokriva popravke neispravnosti nastale uslijed istrošenosti, greške u materijalima i izradi izuzev onih grešaka za koje kupcima odgovaraju prodavatelj, proizvođač i distributer u okviru procesa opoziva proizvoda. Također, pokriva popravke kvarova uzrokovane prašinom i unutarnjim pregrijavanjem izuzev kvarova pregorijevanja ekrana monitora ili televizora.

 PRENOSIVOST

Ukoliko prodajete ili poklanjate svoj proizvod, Vaša Zaštita Plus može biti prenesena na novog vlasnika. Jednostavno nas kontaktirajte za dogovor oko prijenosa vlasništva.

 POKRIVENOST ŠIROM SVIJETA

Vaš proizvod je pokriven u svakoj državi gdje postoji Harvey Norman. Te države su Australija, Novi Zeland, Malezija, Singapur, Irska, Slovenija i Hrvatska. Zaštita Plus pokriva troškove popravka i u drugim državama gdje nije prisutan Harvey Norman i to do vrijednosti od 1100 kn.

PORŠKA

Prodavatelj Zaštite Plus je trgovac Harvey Norman Croatia d.o.o., a sva prava ostvaruju se putem ovlaštenog partnera, trgovačkog društva ICF Croatia d.o.o. Zagreb, Badalićeva 26c, OIB 30544926103, koje je pružatelj svih usluga vezanih za upite, podršku i rješavanje zahtjeva kupaca pri čemu se ne ograničava zakonska odgovornost Harvey Norman Croatia d.o.o. kao prodavatelja Zaštite Plus.

Dostupna Vam je neposredna podrška preko službe za korisnike ili mogućnost slanja zahtjeva putem e-maila. Različite mogućnosti podrške Vam osiguravaju da dobijete najviše od Vaše kupnje.

 SLUŽBA ZA POMOĆ KORISNICIMA

Nazovite besplatan broj službe za korisnike 0800 200 129, gdje ćemo Vam pomoći sa bilo kakvim pitanjima koja imate o Vašoj Zaštiti Plus. Naš tim je dostupan svaki radni dan od ponedjeljka do petka od 9.00 do 17.00 h.

 JEDNOSTAVAN POSTUPAK OSTVARENJA ZAHTJEVA

Postavljanje zahtjeva je jednostavno i mi smo tu da Vam pomognemo na svakom koraku. Jednostavno pošaljite svoj zahtjev puteme-maila na reklamacije@icfcroatia.hr ili nazovite besplatan broj službe za korisnike 0800 200 129. Imajte svoj Originalni račun pri ruci za registraciju detalja Vašeg zahtjeva.

PREDNOST

Iskoristite ekskluzivne prednosti koje su dostupne samo korisnicima Zaštite Plus.

 PROIZVODI PODLOŽNI ČESTIM KVAROVIMA

Ako je cijena Vašega proizvoda veća od 1500 kn te ste već imali dva servisna popravka u toku trajanja Zaštite Plus a za vrijeme trajanja Zaštite Plus je potrebani treći popravak,Vaš proizvod će biti zamijenjen.

 POKRIĆE ZA KVARENJE HRANE

Ako je Vaš proizvod hladnjak ili zamrzivač, Zaštita Plus pokrit će svu hranu koja se pokvarila zbog kvara na Vašem proizvodu do vrijednosti od 1100 kn. Za naknadu troškova kupac mora dostaviti vjerodostojnu dokumentaciju kao dokaz gubitka, primjerice slike pokvarenih proizvoda ili račune kojima se dokazuje kupovina proizvoda koji su se pokvarili.

 POKRIĆE ZA RUBLJE

Ako je Vaš proizvod perilica ili sušilica rublja, Zaštita Plus pokrit će troškove pranja ili sušenja rublja do vrijednosti od 400 kn ako Vaš proizvod ne bude popravljen unutar 10 uzastopnih dana od dana prve posjete servisera.

 POKRIĆE KVAROVA NASTALIH USLIJED PRENAPONA ILI UDARA GROMA

Zaštita Plus nudi pokrivenost za slučaj kvarova nastalih uslijed udara groma, kratkog spoja ili prenapona.


 
Otkrijte sve prednosti koje vam Vam nudi Zaštita Plus:

Električne kvarove
 
Elektronske kvarove
 
Mehaničke kvarove
 
Greške u materijalu ili izradi
 
Kvarovi nastali utjecajem prašine (čišćenje)
 
Kvarovi nastali utjecajem unutarnjeg pregrijavanja
 
Kvarovi nastali utjecajem unutarnje vlage ili kondenzacije
 
Kvarovi nastali uslijed udara groma, prenapona ili kratkog spoja
 
Zamjenu proizvoda, ukoliko se utvrdi neisplativost popravka
 
Zamjenu proizvoda ukoliko se pojave tri uzastopna kvara
 
Međunarodna pokrivenost
 
Prenosivost na novog vlasnika
 
Prijevoz / izlazak servisera
 
U slučaju da je cijena Vašeg proizvoda manja od 1500 HRK-a, uvijek će se radije zamijeniti proizvod novim
 
Neograničen broj popravaka

 

Detaljne informacije o Zaštiti Plus i općim uvjetima možete pronaći u knjižici koju možete preuzeti OVDJE.
Usporedite proizvode
Nemate proizvode za uspoređivanje