Super jamstvo

ZAŠTO ODABRATI ZAŠTITU PLUS?


  • vaš će proizvod biti zaštićen od mogućih slučajnih oštećenja u prvoj godini kupnje
  • u slučaju kvara pokrit ćemo troškove popravka vašeg proizvoda nakon isteka osnovnog jamstva i za vrijeme trajanja Zaštite Plus, bez ikakvih troškova
  • tijekom razdoblja Zaštite Plus, u slučaju trećeg kvara, pokrit ćemo troškove zamjene vaših novih proizvoda
  • u slučaju neisplativog popravka, pokrit ćemo troškove zamjene vašeg novog proizvoda
Sve navedeno je u skladu s općim uvjetima Zaštite Plus


Zaštita Plus je proizvod osiguranja imovine austrijskog osiguravajućeg društva Allianz Worldwide Partners P&C SA (u daljnjem tekstu AWP) koji štiti vaš proizvod od slučajnih prvih oštećenja 12 mjeseci od datuma kupnje, osim u razdoblju bez pokrića, a kasnije, nakon isteka osnovnog jamstva proizvođača, štiti vaš proizvod još 2, 3 ili 4 godine. Zaštitu Plus možete kupiti prilikom kupnje proizvoda s odjela tehnologije, bijele tehnike i malih kućnih aparata.

Harvey Norman prodaje Zaštitu Plus u ime i za račun osiguravajućeg društva AWP. ICF Croatia doo je distributer i agent osiguranja AWP-a, posrednik između trgovine i osiguravajućeg društva.

Za više informacija o samom proizvodu i za njegovu kupnju kontaktirajte nas na 0800 200 129.

ZAŠTITA

Dostupna je zaštita u trajanju od 2, 3 ili 4 godine

Za dodatne pogodnosti i zaštitu vašeg proizvoda nakon isteka osnovnog jamstva možete odabrati trajanje Zaštite Plus. Možete odabrati 2, 3 ili 4 godine zaštitnog razdoblja. U svakom slučaju, zaštićeni ste od slučajnih oštećenja prvih 12 mjeseci od datuma kupnje vašeg proizvoda, osim tijekom nepokrivenog razdoblja (prvih 14 dana). Proizvod može biti zaštićen maksimalno 7 godina (uključujući jamstvo proizvođača).

Zamjena starog za novo

Ako se proizvod ne može popraviti, pokrit ćemo troškove zamjene vašeg proizvoda novim najprikladnijim proizvodom. U slučaju zamjene vašeg proizvoda, uzet će se u obzir značajke, karakteristike i specifikacije izvornog proizvoda, kao i dostupnost tehnologije. Zaštita Plus se ne prenosi na zamijenjeni proizvod.

Pokrivenost neispravnosti uslijed istrošenosti ili utjecaja faktora iz okoliša

Zaštita Plus pokriva popravke neispravnosti nastale uslijed istrošenosti te nedostataka materijala i izrade. Također pokriva oštećenja uzrokovana prašinom i unutarnjim pregrijavanjem.

Prijenosnost

Ako proizvod prodate ili ga poklonite nekome, Zaštita Plus i sva neiskorištena prava prenose se na novog vlasnika. Jednostavno se obratite agentu osiguranja koji će organizirati prijenos vlasništva.

Međunarodna pokrivenost

Vaš je proizvod pokriven u svim zemljama u kojima je prisutan Harvey Norman. Tu se ubrajaju Australija, Novi Zeland, Malezija, Singapur, Irska, Slovenija i Hrvatska. Zaštita Plus pokriva jednokratni popravak vašeg proizvoda u drugim zemljama i to do vrijednosti od 146,00 EUR/1.100,00 KN.

PODRŠKA

Harvey Norman Croatia doo je prodavatelj Zaštite Plus, a sva prava ostvaruju se putem distributera osiguranja, društva ICF Croatia doo Zagreb, Badalićeva 26c, OIB 30544926103, koji je pružatelj svih usluga vezanih za upite, podršku i rješavanje zahtjeva kupaca.

Dostupna Vam je nužna podrška preko službe za korisnike ili mogućnost slanja zahtjeva putem e-maila i pošte. Različite mogućnosti podrške Osiguravate da dobijete najviše od Vaše kupnje. 

Izravna podrška dostupna je putem osoblja za korisničku podršku ili putem e-pošte i obične pošte. Razni oblici podrške jamče da će vam se kupnja isplatiti na najbolji mogući način. 

Služba za pomoć korisnicima

Nazovite besplatni broj službe za korisnike 0800 200 129, gdje ćete dobiti odgovore na bilo koje pitanje o Vašoj Zaštiti Plus. Tim našeg distributera osiguranja, društvo ICF Croatia doo, dostupan je svaki radni dan od ponedjeljka do petka od 08.30 do 16.30 sati.

Jednostavan postupak ostvarenja zahtjeva

Postavljanje zahtjeva je jednostavno i mi smo tu da Vam pomognemo na svakom koraku. Jednostavno pošaljite svoj zahtjev e-mailom na podrska@icfcroatia.hr ili nazovite besplatni broj službe za korisnike 0800 200 129. Imajte svoj Originalni račun pri ruci za registraciju detalja Vašeg zahtjeva.

PREDNOST

Iskoristite ekskluzivne prednosti koje su dostupne samo korisnicima Zaštite Plus.

POKRIĆE SLUČAJNOG OŠTEĆENJA

U prvih 12 mjeseci od kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju "bez pokrića", Zaštita Plus Vas štiti od nesretnih događaja koji rezultiraju fizičkim oštećenjem proizvoda. Više u Općim uvjetima na kraju ovog teksta.

PROIZVODI PODLOŽNI ČESTIM KVAROVIMA

Ako ste kupili proizvod vrijedan više od 199,08 EUR/1.500 KM, a već je dva puta popravljen tijekom razdoblja Zaštite Plus i potreban je treći popravak za vrijeme trajanja Zaštite Plus, pokrit će se troškovi zamjene proizvoda. Zaštita Plus se ne prenosi na zamijenjeni proizvod. 

POKRIĆE ZA KVARENJE HRANE

Ako je Vaš proizvod hladnjak ili zamrzivač, Zaštita Plus će naknaditi vrijednost sve hrane koja se pokvarila zbog kvara na Vašem proizvodu do najviše vrijednosti od 146,00 EUR/1.100,00KN. Za naknadu ovakve štete kupac mora dostaviti vjerodostojnu dokumentaciju kao dokaz gubitka, primjerice slike pokvarenih proizvoda ili račune kojima se dokazuje kupovina proizvoda koji su se pokvarili.

POKRIĆE ZA RUBLJE

Ako je Vaš proizvod perilica ili sušilica rublja, Zaštita Plus će pokriti troškove pranja ili sušenja rublja do vrijednosti od 53,09EUR/400,00 KN ako Vaš proizvod ne bude popravljen unutar 10 uzastopnih dana od dana prve posjete servisera.

POKRIĆE KVAROVA NASTALIH USLIJED PRENAPONA ILI UDARA GROMA

Zaštita Plus nudi pokrivenost za slučaj kvarova nastalih uslijed udara groma, kratkog spoja ili prenapona.

PRIJEVOZ

Ako je cijena Vašeg proizvoda veća od 199,09 EUR/1.500,00 KN te Vam je za njega potreban popravak u vrijeme trajanja Vaše Zaštite Plus, pokrit ćemo troškove prijevoza putem kurirske službe do našeg ugovornog servisnog centra: a) ako je bruto težina Vašeg proizvoda 5 kg ili manje i b) ako ste od našeg servisnog centra udaljeni više od 20 km.

Proizvodi za koje ćemo organizirati prijevoz do i od našeg ugovornog servisnog centra uključuju npr. prijenosna računala, fotoaparate ili video kamere te MP3 uređaje. 

Ako je cijena Vašeg proizvoda manja od 19909 EUR/1.500,00 KN, pokrit ćemo troškove prijevoza putem kurirske službe do našeg servisnog centra s ciljem dijagnostike i utvrđivanja kvara. 

Trošak transporta proizvoda na servis tijekom perioda od 12 mjeseci važenja pokrića slučajnog oštećenja, nije pokriven.

 

ZAŠTITA PLUS - ŠTO JE POKRIVENO?

Ugovorite Zaštitu Plus koja se brine za vašu kupnju na svakom koraku. Vaša Zaštita Plus pokriva troškove dijelova i rada na popravku Vašeg proizvoda koji je neispravan uslijed:

  • Mehaničkog ili električnog kvara, koji su pokriveni i proizvođačevim jamstvom za ispravnost stvari (garancijom);
  • Greške u materijalu ili izradi;
  • Uobičajenog trošenja koje utječe na funkcionalnost i rad Vašeg proizvoda;
  • Prašine i unutarnjeg pregrijavanja;
  • Udari groma, oscilacije napona ili prenaponi.

Izuzeća su navedena u dokumentu Opći uvjeti.

 

POKRIĆE SLUČAJNOG OŠTEĆENJA

U pokriću slučajnog oštećenja pokrivena je nenamjerno (slučajno) nastala šteta. Ako Vaš proizvod pretrpi električni ili mehanički kvar uslijed fizičkog oštećenja Vašeg proizvoda tijekom prvih 12 mjeseci od datuma kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju bez pokrića, uzimajući u obzir odgovarajuću franšizu, razdoblje bez pokrića, druge uvjete i pravila Zaštite Plus te isključenja odgovornosti, po našoj vlastitoj procjeni pokrit će Vam se troškovi popravka ili zamjene Vašeg artikla. 

Ako se Vaš proizvod popravlja, možete ga popraviti korištenjem novih ili obnovljenih dijelova. Ako je naša vlast procijenjena da nije ekonomski popraviti Vaš proizvod, odnosno proizvod nije moguće popraviti, po našem nahođenju ćemo naknaditi trošak zamjene Vašeg proizvoda u skladu s navedenim odredbama zamjene (više u Općim uvjetima). Ako je samo dio ili dijelovi Vašeg proizvoda bio oštećen, platit ćemo samo troškove popravka ili zamjene određenog dijela ili dijelova.

Radi izbjegavanja bilo kakve sumnje, pokriće slučajnog oštećenja u prvih 12 mjeseci od datuma kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju bez pokrića, pokriva isključivo slučajno oštećenje proizvoda te ništa drugo što je pokriveno tijekom trajanja Vaše Zaštite Plus (npr. električni i mehanički kvarovi, udar groma, pokriće za kvarenje hrane itd.). Pokriće slučajnog oštećenja odnosi se samo na hardver i ne pokriva dodatnu opremu ili potrošnju materijala. 

Izuzeća su navedena u dokumentu Opći uvjeti (na kraju teksta).

 

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Koja prava imam kao potrošač?

U slučaju problema s Vašim proizvodom, Vaša prava prema prodavatelju ili proizvođaču proizvoda koja su pokrivena proizvođačevim jamstvom za ispravnost stvari (garancijom) zajamčena su Zakonom o obveznim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača. Vaša Zaštita Plus ne zamjenjuje ova prava niti ih poništava. Zaštita Plus Vam nudi pouzdano i učinkovito osiguranje Vašeg proizvoda.

U prvih 12 mjeseci od kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju "bez pokrića", zaštićeni ste i od slučajnog oštećenja proizvoda. U trenutku kada se obratite zahtjevu za aktivaciju Vaše Zaštite Plus Vaš će zahtjev biti obrađen brzo i učinkovito od strane službe za pomoć korisnicima. Ako imate bilo kakvih pitanja o Vašoj Zaštiti Plus, molimo Vas da ne oklijevate, obratite se našem agentu za osiguranje.

Kako postaviti zahtjev?

Postavljanje zahtjeva je jednostavno. Svoj zahtjev možete poslati e-mailom na podrska@icfcroatia.hr ili besplatno pozvati na broj 0800 200 129 u tijeku radnog vremena. Sve što Vam je potrebno je Vaš originalni račun. Zahtjev možete poslati i putem preporučene pošiljke na: Manager za zahtjeve, ICF Croatia doo, 10000 Zagreb, Badalićeva 26c OIB 30544926103.

Trebam li odnijeti proizvod nazad u trgovinu u kojoj je kupljen?

Preporučujemo da se prvo obratite našoj službi za pomoć korisnicima prije transporta svog proizvoda. Moguće je da prijevoz Vašeg proizvoda neće biti nužan, pogotovo budući da pokrivamo neke od troškova prijevoza. Članovi našeg tima službe za pomoć korisnicima će razgovarati s Vama o mogućim opcijama kako bi Vaš zahtjev bio obrađen što prije.

Što ako sam izgubio svoj račun?

Tiskanu kopiju Vašeg računa, koja vrijedi i kao polica osiguranja, možete dobiti u trgovini u kojoj ste obavili kupnju. 

Što ako se ne utvrdi kvar na proizvodu?

Kvarovi mogu biti uzrokovani uporabom proizvoda izvan uputa za rukovanje od strane proizvođača. Uvijek preporučamo proučavanje originalne dokumentacije priložene uz Vaš proizvod kako biste ustanovili da li sadrži upute za rješenje Vašeg problema prije zahtjeva za registraciju. Ako se ustanovi da Vaš proizvod nije u kvaru, odnosno da bi se kvar mogao otkloniti sukladno uputama proizvođača, serviser Vam može naplatiti naknadu zbog postavljanja neosnovanog zahtjeva.

Što trebam učiniti u slučaju da mi proizvođač proizvodi jamstvo proizvođača?

U slučaju da Vam proizvođač odobri dulje jamstvo proizvođača od prvotno dobivenog s kupnjom Vašeg proizvoda, molimo Vas da spremite potvrdu o produženom jamstvu proizvođača jer ćete je koristiti za dokazivanje duljine jamstva proizvođača, vrijeme i početak Vaše Zaštite Plus.

Kada mogu ugovoriti/kupiti Zaštitu Plus?

Zaštitu Plus možete ugovoriti samo istovremeno s kupnjom osiguranog proizvoda.

Od kakvih kvarova sam zaštićen?

Zaštićeni ste od električnih i mehaničkih kvarova, kvarova uzrokovanih prašinom, istrošenošću i nedostacima u materijalima i izradi sve uz uvjete i ograničenja iz Općih uvjeta i pravila kupnje. U prvih 12 mjeseci od kupnje Vašeg proizvoda, bez obzira na to da je Vaš proizvod još u jamstvu proizvođača, osim u razdoblju "bez pokrića", zaštićeni ste i od slučajnog oštećenja proizvoda.

Kada moja Zaštita Plus počinje važiti?

Datum kada Vaša Zaštita Plus počinje važiti ovisi o datumu Vaše kupnje. Vaša Zaštita Plus počinje važiti prvog dana nakon isteka proizvođačevog jamstva za ispravnost stvari (garancije). Bez obzira na vrijeme i trajanje proizvođačevog jamstva za ispravnost stvari (garancije), u svakom slučaju ste u prvih 12 mjeseci od kupnje Vašeg proizvoda, osim u razdoblju "bez pokrića", zaštićeni i od slučajnog oštećenja proizvoda.

Što je razdoblje »bez pokrića«?

Razdoblje bez pokrića podrazumijeva prvih 14 dana od datuma kupnje proizvoda i ugovaranja Vaše Zaštite Plus.

Hoćeš li imati troškove?

Troškove popravka za sve reklamacije u Zaštiti Plus koje su u skladu s ovim uvjetima, snosit ćemo mi – izuzev slučaja realizacije zahtjeva iz osiguranja za pokriće od slučajnog oštećenja proizvoda koje se ugovara uz unaprijed utvrđeni iznos franšize. Franšiza u osiguranju predstavlja iznos s kojim Vi kao osiguranik sudjelujete u naknadi štete.

Ukoliko Vaš zahtjev za pokriće slučajnog oštećenja proizvoda bude usvojen, od Vas će se zatražiti da platite odgovarajuću franšizu kao unaprijed utvrđeni iznos sudjelovanja u šteti.

Iznos franšize je određen kupovnom cijenom Vašeg proizvoda. Ako je kupovna cijena Vašeg proizvoda manja od 199,09 EUR/1.500,00 KNn = franšiza iznosi 24,89 EUR/187,50 KN; ako je kupovna cijena Vašeg proizvoda između 19909 EUR/1.500,00 KN i 497,71 EUR/3.750,00 KN = franšiza iznosi 49,77 EUR/375,00 KN; ako je kupovna cijena Vašeg proizvoda veća od 497,71 EUR/3.750,00 KNn = franšiza iznosi 99,94 EUR/750,00 KN.
Gore naveden iznos franšize nije naknada za osiguranje bilo koje vrste. To je preostali iznos koji je potreban za pokriće ukupnog troška popravka odnosno zamjene proizvoda te će biti u Vaše ime plaćen trećoj strani koja pruža tu uslugu.

Koje informacije moram imati pri ruci prije nego postavim svoj zahtjev?

Kako bismo Vam omogućili jednostavan proces postavljanja zahtjeva bez zapreka, molimo Vas da prilikom poziva naše službe za pomoć korisnicima imate pri ruci:

  • Originalni račun o kupnji;
  • Marku, model i serijski broj Vašeg proizvoda;
  • Vaše kontaktne podatke, uključujući telefon i/ili e-mail.

Vrijedi li Zaštita Plus u inozemstvu?

Prava iz ugovorenog osiguranja Zaštita Plus mogu se ostvariti u bilo kojoj državi u kojoj postoji trgovina Harvey Norman®. Te zemlje su Irska, Australija, Novi Zeland, Singapur, Malezija, Slovenija i Hrvatska. Zaštita Plus pokriva i jedan popravak Vašeg proizvoda u drugim državama gdje nije prisutan Harvey Norman i to do vrijednosti od 146,00EUR/1.100,00 KN.

Koji nedostaci nisu pokriveni?

Zaštita Plus ne pokriva nedostatke ili kvarove koje je proizvođač pokrivao tijekom osnovnog jamstvenog razdoblja, jer u to vrijeme Zaštita Plus još ne vrijedi, kao i dodatke poput slušalica, mikrofona, kabela i memorijskih kartica. Potpuni popis iznimaka potražite u dokumentu Opći uvjeti.

 

Opće uvjete Zaštite Plus možete pronaći ovdje .

Dokument s informacijama o proizvodu osiguranja možete pročitati ovdje .

Detalje o Zaštiti plus za električne romobile i bicikle potražite ovdje .

Usporedite proizvode
Nemate proizvode za uspoređivanje